].jpg

02/03/2024

Dag lieve Kapoenen

Jullie worden volgende week aan de scoutslokalen verwacht van 14u00 tot 16u30 voor een superleuk spel.

Vanaf dit jaar is het noodzakelijk dat wij als jeugdbeweging het fiscaal attest kinderopvang aan de belastingaangifte toevoegen. Dit betreft een gedeeltelijke terugbetaling van het kamp, geldig voor kinderen tot 14 jaar. Om dit te faciliteren, hebben we het rijksregisternummer van zowel uw kind als uzelf nodig. Gelieve dit zo spoedig mogelijk bij stamhoofd aan te passen onder de sectie "fiscaal-attest."

Tot volgende keer!

De Kapoenenleiding